Popis trasy

Jindřichův Hradec (Zámecký mlýn, Dům gobelínů, trvalková školka Florianus, kostel sv. Jana Křtitele; úzkokolejka a žel. st.): náměstí Míru – Rybniční – vlevo po nábřeží – Denisova INFOTABULE – přejet silnici 34 a tak vyjet z města do Jindřišského údolí

Pokračovat po silnicích 3. třídy. Jindřiš – Blažejov – Malý Ratmírov – Vlčice – přetnout silnici 23 a rovně vjet do Strmilova (vpravo Tkalcovská dílna) – Palupín, na konci ROZCESTÍ GŘV: a) rovně na Velkou Lhotu, b) vlevo na Horní Dvorce a Zahrádky 23 km

1. jet k lesu a projet ho, přetnout silnici 23 a pokračovat rovně: Velké Meziříčko – Velký Jeníkov – Olšany – Heřmaneč – Radlice (na konci ostře vlevo) – Velká Lhota (Evangelický toleranční areál) INFOTABULE – Brandlín – Skrýchov – Studená – Horní Pole – Kaliště ROZCESTÍ GŘV (vlevo Zahrádky, vpravo Horní Dubenky) 30 km
  2. z rozcestí za Palupínem vlevo Horní Dvorce (sýrárna) – Zahrádky (Výtvarná dílna, evangelický kostel) INFOTABULE – Panské Dubenky ROZCESTÍ GŘV s c), rovně pokračovat přes Býkovec a Kaliště ROZCESTÍ GŘV s a) 10 km
  3. Panské Dubenky – Prostý – Stojčín (žel. st.), lze odbočit na Počátky – Žirovnice (zámecký areál), dál po silnici 409 – Stranná – Rodinov – Kamenice nad Lipou (křížová cesta, židovský hřbitov, po silnici 34 školkařské středisko Johanka) – Babín – Těmice – Lidmaň – Moraveč (toleranční evangelický kostel) 34 km

Kaliště – Horní Dubenky (Chadimův mlýn, evangelický kostel, rybník Bor) INFOTABULE, lze odbočit

4. Jihlávka – Počátky (naučná stezka, muzeum) – Stojčín a dále po c) 10 km

Nová Ves – Batelov (žel. st.) – Bezděčín (statek Kameníkovi) INFOTABULE– Horní Cerekev (židovský hřbitov; žel. st.) – Těšenov – Řeženčice – Nový Rychnov – pod Křemešníkem – Křemešník (poutní místo) INFOTABULE – pod Křemešníkem – Putimov – Pelhřimov (Muzeum kuriozit, Zlaté české ručičky, Stezka po stavebních slozích; žel. st.) – Vlásenice – Proseč Obořiště – Nová Cerekev (synagoga a židovské hřbitovy; žel. st.) INFOTABULE – Moraveč (toleranční evangelický kostel) – Lidmaň – Kamenice nad Lipou (křížová cesta, židovský hřbitov, po silnici 34 školkařské středisko Johanka) – lze pokračovat do Jindřichova Hradce úzkokolejkou – Mnich – Deštná (Provaznické muzeum) – Lodhéřov – Jindřichův Hradec (Zámecký mlýn, Dům gobelínů, trvalková školka Florianus, kostel sv. Jana Křtitele; úzkokolejka a žel. st.) 98 km